Picture
Každý si predstavuje perfektnú dovolenku inak. V jednom sa však všetci zhodnú. Dovolenka má predstavovať oddych, relax, zábavu, veľa smiechu  a nezabudnuteľné spomienky.  Jeden perfektný nápad, ako si kúsok dovolenkovej nálady preniesť domov sú hojdacie siete. Nie len, že vás myšlienkami prenesú do úplne iného sveta, pocítite relax a hojdacia sieť je tiež skvelá na chrbticu. Využívajú ju tiež mnohé rehabilitačné strediská.

Ja som si domov kúpila dve hojdacie siete. Jednu vonkajšiu spolu so stojanom, ktorá je síce lepšia v tom, že vám dodá lepší pocit relaxu, keďže ste vonku, no na druhej strane, dá sa využívať len v teplých mesiacoch.  A druhá hojdacia sieť je menšia a mám ju doma v obývacej izbe.  Je upevnená v rohu miestnosti  tak, že sa dá využívať ako hojdacie kreslo,  je vhodná na poobedňajší ľahší spánok a tiež je to pekný dekoratívny doplnok. Ocenili to už aj moji hostia.  Dokonca si myslím, že jedna z mojich kamarátok si vymýšľa zámer aspoň raz do týždňa, aby ma mohla navštíviť a niekedy aj prespať. Samozrejme, že si zakaždým zvolí hojdaciu sieť ako miesto, kde trávi najviac času. Teší ma to, že vytváram svojim priateľom pohodovú atmosféru. 





Leave a Reply.