Picture
Predstavte si nádhernú pieskovú pláž, horúce slnko, palmy, hojdacie siete a jemný teplý vánok vo vlasoch. Je to krásna predstava. Ak ste na dovolenku tento rok nemohli ísť z hocijakých príčin, je niekoľko spôsobov, ako si spraviť dovolenku doma. Ak máte zopár dní voľna z práce, môžete sa vybrať do prírody, na grilovačku s priateľmi alebo spoznávať krásne slovenské mestá a ich históriu. Ja mám kamarátku, ktorá má rodinný dom so záhradou. Toto leto ma na pár dní pozvala k sebe. Pozvala tiež ďalšie tri kamarátky a naplánovali sme si oddych a relax s príjemnou hudbou „doma“.  Keď sme prišli k nej domov, čakalo nás nádherné prekvapenie. Ocitli sme sa v kamarátkynej záhrade, v ktorej boli na stromoch natiahnuté hojdacie siete, na zemi boli rozložené deky a vankúše, a na veľkom stole boli pripravené džbány s alkoholickými miešanými nápojmy a limonádami a o trošku ďalej bol veľký bazén, do ktorého sme sa už nevedeli dočkať skočiť. Zrazu som sa cítila ako v záhrade 5 hviezdičkového hotela. Jedna hojdacia sieť tam čakala práve pre mňa. Slnko svietilo, obloha bola čistá, jasná, hrala skvelá hudba a v záhrade vládla skvelá, veselá atmosféra. Čo viac sme si mohli priať... 





Leave a Reply.