Picture
Sestry susedky
Bývam neďaleko mojej sestry, sme na jednej ulici, prakticky susedky. Zvyknem ju navštevovať, častokrát aj bez ohlásenia alebo bez pozvania. Myslím si, že v týchto prípadoch je to povolené. Ja žijem sama a moja sestra má muža a dve deti. Minulý týždeň som prišla z práce domov a v obývacej izbe sedela moja sestra. Prekvapilo ma to, keďže väčšinou som to ja, kto navštevuje sestru. Povedala mi, že rodine povedala, že išla do mesta, no pravdou je, že len potrebovala trošku kľudu a oddychu od všedných chaotických dní. A tak sa „schovala u mňa“. Objednala som cez spoločnosť Pijeme Sk nejaký alkohol, víno, pár pív a gin. Pijeme Sk je donáška Bratislava a v ponuke majú naozaj široký výber alkoholu aj nealko, nejaké pochutiny a cigarety. Ja internetové nakupovanie milujem. Je to oveľa rýchlejšie, jednoduchšie, nemusím stáť v dlhých radoch, aby som mohla zaplatiť. Snáď sa už čoskoro bude dať nakupovať všetko online.

Donáška Bratislava - pomocník v pravej chvíli
So sestrou sme si otvorili víno a veľmi dobre a od srdca sme sa porozprávali. Upevnilo to naše vzťahy ešte viac, ako boli doteraz. Bol to výborný večer. Moja sestra sa s lepšou náladou a oddýchnutá vrátila domov.  Každý si občas potrebuje oddýchnuť od svojho života, vystúpiť z neho, zmeniť prostredie a je to úplne prirodzené. Mám kamarátky, ktoré sú slobodné, ale aj také, ktoré už majú svoje vlastné rodiny. Takýto oddych potrebujú rovnako ženy ako aj muži. 





Leave a Reply.